woensdag 9 augustus 2017


Goede middag                                                                 ik dacht dat het ochtend was

Nee, de zon staat hoog                                                laat mijnogen rusten    

                                                                                              De zon is mijn vijand

Vanmiddag wil ik eindigen                                          ja, maar er is niemand

Ik ben er niet                                                                    ik niet

Laten we wandelen op de Kouter                            Ja, langs de bloemenmarkt



Ik hield van je                                                                   dat weet ik

                                                                                              Ik hield van je



Maar ik wist het niet



Geraard van Heusden

Geen opmerkingen: