woensdag 9 augustus 2017


Iedere dag opnieuw

                &

                Nacht

                                               Vecht ik tegen mijn demon

Elke straat is een hoek verder

                               Om  elke  hoek staat een demon

Een stap verder was jij                                                                 en even

                                                                                                                              Vergat ik mijn strijd

                                                                                                              (a shieldmaiden is more than a sword)

Bij elke tas koffie                                                                            begroet Hij mij

Glimlachend legt hij zijn Chapeau Buse naast mijn hoed

Hij streelt zijn sik                                                             ik hoop nog lang te leven

ik kan het niet helpen dat ik mezelf vervloekt heb

                                                                                              de lijken spreken mij tegen

                                                                                              telkens weer



Geraard van Heusden

Geen opmerkingen: