woensdag 9 augustus 2017


Laat ons samen de weg afdalen

Links is er de stad zelve                 rechts is al lang dood

Op iedere stap is er een antwoord



Waarom ?                           Daarom

Wie ?                                    Wel, … ikke

Waar ?                                 Nergens heen

Waarom ?                           Dat weet ik niet



Ik wandel vandaag          tot          vanavond

Vannacht wandel ik niet

Wie stapt met mij ??

                               Ooit wandelden we samen

                               Maar vandaag niet

Een wandeling van De Kouter tot het Zuid

Zonder stoppen, stap ik                en           niemand begrijpt me



Een wandeling van Gent naar Kortrijk

Zonder stoppen, stap ik                en           niemand begrijpt me



Een wandeling van Ninove naar Brussel

Zonder stoppen, stap ik                en           niemand begrijpt me



Mijn reizen zijn belangrijk                           maar niemand begrijpt me





Geraard van Heusden


Geen opmerkingen: