woensdag 9 augustus 2017


Er is een hoek                                   aan de kouter

                                                                                              En           de kort meer

Altijd is er een BMW

Zo licht zilver, pas gewassen                                      (hij heeft toch niets anders te doen)

Met en kalende vettige 40iger aan het stuur

(hij glimt half zoveel als zijn karretje)

Steeds tracht hij mijn voeten af te maaien

Bij na zo lastig als een bejaarde

Iedere dag is er wel iemand

                                                               Die op mijn zenuwen werkt



                But hé they’re only human

Waar om zijn mensen zo egoïstisch, agressief, stupid



Ik ben nog niemand intellligent tegengekomen

Bij mij                                   onder de rots

Zijn er geen argumenten



Ook ik niet



Geraard van Heusden

Geen opmerkingen: